Ik wil een defect melden

Het is belangrijk dat we samen zorg dragen voor jouw woning. Is er een defect? Dan is het belangrijk dat je nagaat of jij verantwoordelijk bent voor het herstel, of wij als woonmaatschappij. Er bestaat een handig ZieZo!-boekje (pdf) waarin je gemakkelijk terugvindt wie wat moet herstellen en betalen. Twijfel je? Dan kun je steeds contact opnemen met onze dienst.

Meld hier jouw technisch probleem

Heb je een technisch probleem? Dan kan je dat via onderstaand formulier melden. De velden met een * zijn verplicht.
Opgelet: deze aanvraag wordt tijdens de kantooruren verwerkt, dus niet ‘s avonds en in het weekend.

Technisch probleem melden
Upload foto’s van het defect

Maximum file size: 10MB

Captcha

Probleem CV-installatie

We staan altijd voor je klaar, zelfs in het weekend en buiten de kantooruren, als je dringende problemen hebt met de centrale verwarming of het warm water. Tijdens onze reguliere kantooruren kun je ons bellen op 055 23 07 55. Maar als het buiten deze uren of in het weekend is, kun je contact opnemen met de gekende aannemers van Woonmaatschappij Vlaamse Ardennen.

Houd er wel rekening mee dat als je de firma contacteert voor niet-dringende zaken, je zelf voor de kosten zult moeten opdraaien.

Hangt er een gasgeur in de woning? Draai onmiddellijk de gaskraan dicht, zet de ramen open en verwittig de brandweer en bel meteen het gratis noodnummer van Fluvius (24/7): 0800 65 0 65.

Probleem met de lift?

Is er een probleem met je lift? Dan kan je steeds terecht bij de permanentiedienst van de onderhoudsfirma. Je kan hen rechtstreeks contacteren bij problemen. Hun gegevens vind je terug ter hoogte van de liftinstallatie.

Documenten bij dit artikel

Informatieflyer voor huurders